tisdag 9 april 2013

För mycket sol?

Jag har ägnat största delen av dagen till att jobba i Hemavan. Vid lunch fick jag en väldig huvudvärk, jag provade att dricka massor av både vatten och kaffe men det gav inget resultat. När jag kom hem drog jag på mig solglasögonen, tog en huvudvärkstablett och gav mig ut på fiske. Jag fick ingen fisk men huvudvärken försvann. Jag är lite lur på att huvudvärken beror på att jag varit ute lite för mycket i solen. Så imorgon blir det att ha på solglasögon från att jag vaknar. Imorgon börjar jag jobba på skolan efter Påsklovet men det blir ju ljust från kl 05:00 nu så förhoppningsvis vaknar jag tidigt. Jag har iallafall tagit med fiskegrejer så att jag kan fiska lite innan jobbet. Det verkar bra för att slippa huvudvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar